کارت درمانی آتیه سازان؛ طرف قرارداد با مراکز معتبر درمانی در سراسر کشور

۳۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

چرا از ماست یونانی استفاده کنیم؟

ماست یونانی سرشار از ید، کلسیم، ویتامین B۱۲، پتاسیم، پروتئین، پروبیوتیک ها و ... است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

زیبایی و جوان سازی صورت در سالمندان!

برای کاهش نشانه‌های پیری در صورت و جوان سازی پوست سالمندان،‌ روش‌هایی مانند لیزر، فیلر و حجم دهنده، بوتاکس و ... وجود دارد که در این مقاله به آنها می‌پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

روش‌های مؤثر در کاهش وزن!

خوردن غذاهای مدیترانه‌ای نه تنها از خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سرطان می‌کاهد بلکه احتمال ابتلا به بیماری‌هایی نظیر پارکینسون و آلزایمر را نیز کاهش می‌دهد. رژیم غذایی مدیترانه‌ای عمدتاً از غذاهای گیاهی نظیر میوه، سبزیجات، آرد سبوس‌دار، حبوبات، آجیل و غلات تشکیل می‌شود. در این رژیم غذایی چربی‌های سالم مثل روغن زیتون جایگزین کره می‌شوند. همچنین از سبزی‌های طعم‌دهنده و ادویه به عنوان جایگزین نمک استفاده می‌شود. علاوه بر این پیشنهاد می‌شود دست کم دو بار در هفته با خوردن ماهی و ماکیان، مصرف گوشت قرمز خود را محدود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

نشانه‌هایی برای آسیب کبدی!

یکی از عملکردهای اصلی کبد سم زدایی و کمک به خروج مواد سمی از بدن است. اگر عملکرد سم زدایی کبد با اختلال مواجه شود، پدیدار شدن برخی مشکلات از جمله تغییرات ناگهانی در گوارش و سوخت و ساز جای شگفتی ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

عواقب حجامت خودسرانه در فصل بهار!

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی انجام حجامت در فصل بهار را منوط به شناخت مزاج افراد دانست و گفت: لازم است قبل و بعد از حجامت نکاتی مد نظر قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

فواید بلندمدت ورزش ناشتا!

بسیاری از افراد در مورد غذا خوردن یا نخوردن قبل از ورزش مردد هستند. محققان در مطالعه جدید خود برای رسیدن به پاسخ این سوال به بررسی تجلی ژن در بافت چربی پرداختند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

اتفاقات مختلف پس از جراحی ایمپلنت!

پس از انجام جراحی ایمپلنت چه مدت زمانی نیاز به ترمیم دندان هایمان داریم، عوارض جانبی این جراحی چگونه است؟ کسانی که جراحی ایمپلنت را تجربه کرده اند دچار چه مشکلاتی در روزهای اول پس از جراحی می شوند؟ سعی کنید پزشک با تجربه و مجربی را در این زمینه انتخاب کنید که تخصص و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

کشف جدید دانشمندان؛ خون اژدهای کومودو (بزرگترین مارمولک جهان) میتواند زندگی انسان ها را نجات دهد!


ممکن است که این حیوان به درنده های باستانی شبیه باشد اما برای ما بسیار سودمند است زیرا خون این خزنده میتواند با عفونت مبارزه کند. طبق تحقیقات دانشگاه George Mason خون این مارمولک غول پیکر اندونزیایی میتواند ترکیب آنتی میکروبی تولید کند که به روند درمان انواع جراحت ها کمک می کند. همچنین خون این خزنده می تواند نوع خاصی باکتری را از بین ببرد, این باکتری بالافاصله پس از جراحت در خون یافت می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

تغذیه مناسب برای جوش خوردن شکستگی ها!

 برای خیلی از ما این سوال این مطرح شده است که تغذیه چه تاثیری در روند جوش خوردن شکستگی ها دارد؟ برای اینکه زودتر از گچ شکستی خلاص شویم چه باید کرد؟ اگر شما هم جواب این سوالات را بدرستی نمی دانید، با ما همراه باشید تا تغذیه ی مناسب برای این دوران با هم بررسی کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی

اثرات کاهو برای درمان بی خوابی چیست؟

لاکتوکاریوم، یک ماده ای است که در کاهو وجود دارد و باعث خواب آوری به صورت طبیعی می گردد. از جمله فواید کاهو می توان به محافظت در برابر سرطان کولون اشاره کرد. بسیاری ا افراد برای اینکه نتیحه ی درستی از رژیم های تغذیه ای خود ببینند، سعی می کنند، همراه با غذای خود زیاد کاهو مصرف کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا زنجانی